![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Stackars dig Monica! Ja, man blir ju så rent förbannad. Har själv varit drabbat så jag vet hur mycket besvär det orsakar. Det värsta är väl inte pengarna man blir av med utan allt det andra och innan man har dragit sig till minnes vad det egentligen var man hade i väskan/plånboken. Förstår din ilska.
Ulla |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() I Aten får man se upp. Jag har allt I väska under kläderna och inget jag inte kan avstå, I väskan. Men man kan bli av med grejer ändå. Uppfinningsrikedomen är stor hos ficktjuvar utan samvete. Du har ju dessutom annat att stå I vid Atenresor. Jag hoppas att inget har försvunnit på korten. Kram! Lisa |
|
|||
|
|||
![]()
Blir så sint!
Og for 40 euro, for han klarte nok ikke å bruke noe av det andre. Jeg mistet lommeboken min en gang, ti minutt etter at jeg hadde hentet 400 euro i minibanken. Og selv om det er ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sicken gris
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fy vad trist!
Må denna människa aldrig få ro innan densamme kommit på bättre tankar. // KR |
|
||||
|
||||
![]()
Som straff om tjuven blir ertappad skulle han tvingas äta broccoli, spenat samt övriga grönsaker i ett halvår. Ett bestialiskt straff förvisso...
Arne Direkt från Titika pension på Amorgos / Katapola |
|
||||
|
||||
![]()
Vi frågade polisen vad som skulle hända om vi fick tag i honom och pucklade på honom med närmaste hårda föremål, och polisen log bara lite snett...
|
![]() |
|
|