![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tänk så STOLT jag blir!
![]() "Lissi-temperatur" i vattnet ( 15-20 grader är perfekt.) "Lissiväder" i luften. Inte alltid lika kul men lagom regn och blåst när och där det förväntas bli fint väder. JO regnjacka och regnbyxor är nedpackat till Grekland. Jag ska ju vara där till 19 oktober gubevars ![]() ![]() Men idag i Kalmar har varit gudomligt väder med strålande sol och uppemot 25 grader. Lissi - som firar 11-årig bröllopsdag med min Claes i dec. |
|
||||
|
||||
![]()
Även idag har vi varmt. Tydligen är det bara några dagar kvar av denna sensommar, så det gäller att njuta!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag lovar att det här är sista bilden från min balkong.
![]() ![]() Så här såg det ut i går kväll. Rosorna köptes på Lidl, kostade 60 kr för hela buketten, och står sig lika fint efter en vecka. Ibland har man tur. |
|
||||
|
||||
![]()
Varför skulle du sluta visa bilder från er balkong ?? Jag vill gärna se fler
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Me too vill gärna titta på fler bilder!
![]() / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nä, nä har du nu börjat får du fortsätta!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Blir det en riktig vinter lovar jag lägga ut några bilder.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Janne, får man önska en bild varje vecka från balkongen?
Det måste ju bli underbara färger framöver... Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, om det blir någon höst vill säga.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Igår var solnedgången om möjligt ännu vackrare. Igår var min bror och hälsade på min syster, som bor på en annan ö än vad både han och jag gör, och där var solnedgången ännu vackrare. Han skickade denna bild till mig. ![]() Båda bilderna är tagna vid ungefär samma tid. Skillnaden är att han var närmare vattnet. |
|
||||
|
||||
![]()
Underbara bilder! Vilka färger!
![]() Sverige är åxå fantastiskt! /Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |