![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Det låter som det är dags för ety nytt besök för dig...och då ska Du få tips på jättefina stränder...utan olja... Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag tror inte jag har skådat en så enorm förvandling på någon ö i Kykladerna sedan jag började båtluffa i slutet av 70-talet, d v s för nästan 40 år sedan. Och det är det som är mitt budskap, den enorma förvandlingen. Om det är bra eller dåligt, det har jag inga synpunkter på. ![]() Jag har visserligen inte gått i land, såg Choran från färjan, men det såg ju väldigt stort ut jämfört med 1978. Vad gäller stränder på Tinos, vi besökte de flesta stränderna eftersom vi hade bil i 2-3 dagar. Det finns bättre stränder på andra öar, så om jag återvänder till Tinos, då är det för något annat, inte för stränderna. ![]() Man trampar inte längre på oljeklumpar på grekiska öar, och dynamitfiske är nog borta sedan länge (tror jag). ![]() Senast redigerad av RobEri den 2016-09-09 klockan 13:38. |
|
|||
|
|||
![]()
Go Lissi!
![]() Nu blev jag riktigt avis, om än inte missunnsam. Det blir kul att läsa om dina äventyr. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag hänger med! En höst fylld av jobb och jag är tacksam om jag får snylta lite på andras upplevelser. Till våren bjuder jag tillbaka!
|
|
||||
|
||||
![]()
Åå vilka planer, Lissi!
Det blir säkert en händelserik resa. What can go wrong?! ![]() ![]() Ser fram emot att "följa med"! Ifall du känner dig liiite ensam så tänk på hur många som följer dig! /Kajja ![]() |
![]() |
|
|