![]() |
|
||||
|
||||
![]()
@Janne. Agathonissi och Jannis gjorde ett outplånligt intryck på mig med. Kommer speciellt ihåg första mötet. Vi hade inte förbokat, utan klev av färjan och satte fart mot hotellet. Då jag ville hinna först, så satte jag högsta fart och trampar sen snett och dråsar i backen med ryggsäck och allt. Jag slog upp ett stort sår på knäet. Stapplar in på Glaros med blodet forsande från knät och frågade efter rum. Jannis som sett min skada satte genast igång att bandagera mig, för att sedan visa oss ett ledigt rum
![]() ![]() @Lissi. Tänk så liten världen är! Vilken tur att era vägar korsades! ![]() Vad gäller favvoön, så har jag faktiskt inte ännu funnit den. Visst har jag varit ett otal ggr på Amorgos, Kreta, Naxos etc, men helt och hållet fastnat? Nä, jag vill gärna upptäcka nytt och dra vidare. Tids nog blir man föröad, men tills dess finns det fler öar att upptäcka. Nu var jag iofs nyss på Skopelos och den ön, skulle kunna vara en kandidat. Jag vill då självfallet åka tillbaka asap. /Netwolf |
|
|