![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Så där diskuterade vi igår, vemodet när höstresan snart är här och det betyder glädje, men också farväl till ljuset, värmen. Sedan väntar mörkret. Och kylan. Vintrarna känns så oändligt långa numera.... Men snart en resa till Karpathos 😊👍
|
|
||||
|
||||
![]()
Känner igen mig. Speciellt den knapra tiden, när man var ung och ständigt black. Nu är man privilegierad som har råd att åka flera ggr per år.
Är ni som oss att ni börjar söka nya resor redan på vägen hem? Har hänt oss flera ggr att vi sitter på flygplatsen hem och letar billiga flyg till nästa tripp. ![]() /NW |
|
|||
|
|||
![]()
När barnen var små och man fick lön och man gick 900kr back... Det var inte roliga tider... Jag har ofta en liten "process" i huvudet - vart åka nästa gång? Och bäst tänker jag - när jag simmar i havet när vi är i Grekland! Då känner jag efter, vart vill jag nästa gång? Det är underbara dagdrömmar
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är ni som oss att ni börjar söka nya resor redan på vägen hem? Har hänt oss flera ggr att vi sitter på flygplatsen hem och letar billiga flyg till nästa tripp.
![]() /NW[/QUOTE] Ja vi är nog väldigt lika! ![]() Brukar prata om nästa resa när vi badar och gottar oss på nån ö. Man vill liksom greppa tag i det underbara och inse att det är möjligt att uppleva det igen. Vi åker om 3 veckor och häromkvällen började jag blurra om nästa resa..till våren...DÅ tittade mannen konstigt på mig ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|