![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Det hoppas vi på Kari! Jag vill ha flyg till Kalmata från KALMAR!!!
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() "Fra spøk til alvor" APOLLO skal (iflg innlegg fra samme medlem/Hellasforum) ha planer om å " ta over"/ha reiser til Peloponnese (etter Lilleput), men ingen detaljer er kjent... Kanskje det kan bli turer til Peloponnese igjen fra Sverige og? Uansett håper det blir noe av/ikke bare er "rykter"!!! Men så er det Lesvos og Chios..., håper de er med i Apollo's evt planer og!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Ja önskar att det kunde bli resor till Chios från Landvetter. Jag skulle gärna åka dit igen :-)
Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - håper det blir reiser igjen både til Lesvos og Chios ![]() Og til Peloponnese ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tråkigt att höra kari.
![]() Tyvärr är trenden att resa med stora reseföretag, till stora öar, där det finns stora hotell. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Når det gjelder Lilleput er årsaken en annen. Eieren, Frode Schiøtz, nærmer seg 80 år! - om ingen kan ta over, må vi forstå at det er en grense for hvor lenge han kan fortsette, selv om det er synd. Fordi "ryktet" hadde begynt å gå, gikk han ut og bekreftet situasjonen i går! Om jeg finner igjen innlegget, skal jeg "dele" , jeg har l e t t ... FANT det, men fikk ikke til å kopiere lenken..., derfor delte jeg med Kalimeragruppen vår, på Facebook... Senast redigerad av kari den 2016-07-20 klockan 10:42. |
![]() |
|
|