![]() |
|
||||
|
||||
![]()
S å en tur rundt i byen, og kanskje et strandbilde eller to
![]() Vi badet noen ggr i Kardamili, på Ritsa og Kalamitsistranden, men noen b a d e ferie ble det ikke! - med årene har jeg begynt å foretrekke litt varmere vann ![]() Men å ligge på stranda og lese er jo deilig det og ![]() Jeg forsøker å vise andre bilder enn i den gamle "Kardamilitråden"min, og begynner med "LOLA" hun har "verdens beste" is ![]() - og det er så pent og koselig der synes vi ![]() ![]() ![]() ![]() Apoteket : ![]() Så noen bilder fra Anna's Kafe, nymalt og fin til sesongstart ![]() ![]() ![]() ![]() Det er mange trivelige kafeer i Kardamili, en av dem er "Aquarella" nede ved havet, ved siden av "Lela's. Jeg har ingen "nøytrale" bilder inne på Aquarella, derfor dette ![]() Utedelen av Aquarella til venstre og Lela's rett fram: ![]() Denne båten er visst et must å fotografere..... ![]() ![]() Litt nærmere Ritsastranden, enn Lela's Taverna, ligger "Psaras", Her er tavernaen og området rundt: ![]() ![]() ![]() Da er det vel på tide med et strandbilde ![]() - og vannet var et par grader varmere her enn det var på Kalamitsi ![]() ![]() Da får det bli et avstandsbilde av Kalamitsistranden denne gangen, sees lengst bort til høyre. Vi liker Kalamitsi spesielt godt pga de vakre omgivelsene : ![]() Etter badet på Kalamitsi ble det lunsj på Taverna Dioskouri, vi spiser jo på Taverna i blant vi og ![]() Fra Dioskouri er det fin utsikt til havna: ![]() God mat og, her representert med Grillede grønnsaker : ![]() Ellers er dette mat vi ofte velger: ![]() Nå har jeg lyst til å vise noen andre steder på Mani, og avslutter dette innlegget, først et par "offentlige" bilder. Denne berømte Manioten, Panagiotis Troulakis, er en av Stella's forfedre ![]() ![]() ![]() |
|
|