![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Eftersom jag har bott i Piso Livadi på Paros i snart 20 somrar så förstår du vad
rekommenderar till dig och alla andra. Tycker att det är sååå bra i Piso och grannbyn Logaras. Har för övrigt under dessa snart 20 somrar bott på samma hotell, Akteon, i Logaras. Det tar 5 minuter att gå mellan byarna. Lugnt och skönt, rent och fräscht mm i byar, beacher (blå flaggat) och hotell. Vill man öka pulsen nån kväll så åker man in till Parikia och/eller Naoussa. |
|
|||
|
|||
![]()
Inte alls vad du frågade efter i ö-väg, men här är ett ställe jag bott många gånger och älskar
![]() http://www.fritidsresor.se/resa/grek...2000000&step=2 |
|
|||
|
|||
![]()
Flygplats bara några kilometer från byn...
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej, detta kanske är helt fel, men om du kollar Spiesresor.........dom säljer ut sina resor till Lesbos, dit kan man resa en veckaför 2000-3000 Dkr.
Lesbos är fin ö, med ett skönt lugn, bra bad, och mat som ni sent kommer glömma. Hälsningar Pian |
|
|||
|
|||
![]()
Ja jag håller med. Var i Petra på Lesbos förra året. Mycket trevlig by med fin strand, och även underbar strand i grannbyn anaxos. Jag kommer garanterat att åka tillbaka dit
|
|
|||
|
|||
![]()
Mycket god mat!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Skulle faktiskt vara roligt att veta vad det blev för resa ni valde!!! Ni har nog många sista minuten att kolla på
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Norwegian har väl ganska billiga resor till Kos direct från Köpenhamn? Det hade dom inte då dom börjar flyga först veckan efter!
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack snälla för svar
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Skulle valt Skiathos med tanke på kort transfer och så härliga stränder + mysig stad. Lägger till ett alternativ till med tanke på 1v och kort transfer: Karpathos. Lycka till med er kommande tripp!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|