![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Inget dåligt väder här heller. Ännu! Jag vill gärna se solnedgången också! Citat:
Visst har det varit fantastiskt med en "gratis" semestervecka. Även i dag packade jag lunchen och tog med mig den till stranden. Ingen taverna i närheten, tyvärr, men hembakat rågbröd och gott pålägg går bra det med. Och så slöt jag ögonen, lyssnade på havet och drömde att jag var i Grekland för en stund. |
|
|||
|
|||
![]()
Vi är på Gotland,kallt är det men vilken skillnad på växtlighet mot hemma i Norrland.
Idag har vi varit på norra delen av ön,bland annat till Furillen.Imorgon ska vi titta på södra delen.Lite greklands feeling tycker jag.. Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Vart tog värmen och det vackra sommarvädret vägen
![]() Dessa små söta Kanadagässlingar och Mamma And med sina ungar blev jag i alla fall lite varm av igår när det bara var 7-8 grader ute, brrrr.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Simetra ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jättefina bilder, Simetra!
![]() Först blev jag en smula fundersam, när du skrivit mamma and, men såg ju på sista bilden att det var en sådan. Trodde först du menade gåsmamman. Förresten. Kanadagässen kanske får det svårt nästa år, då de flyttar söderut till Mexico under vintern. Fast muren kanske inte blir så hög i alla fall ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Så SÖTA - och så VACKERT! Härliga bilder, Simetra.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Solnedgångsbild kommer... Citat:
Underbara bilder! ![]() Då får han bygga en v ä l d i g t hög mur. ![]() Håller med dig. Tyvärr finns det inga tavernor. ![]() |
![]() |
|
|