![]() |
|
||||
|
||||
![]()
För ett par veckor sen fick vi för oss att bjuda hem "ungarna" på kalkonmiddag. Det blev en riktig Mr.Bean tillställning!!
![]() Jag tog ut kalkonen ur ugnen och skulle stänga luckan och...PANG!!! Glaset exploderade! Ni vet hur Duralexglas gör om man tappar dom i golvet. Tusenmiljoner små bitar regnade på mig. Varför det hände finns några teorier om som känns onödiga att doktorera i just nu men... ....Kalkonmiddan avlöpte bra men samtalsämnet var givetvis UGNEN! Nåväl...Mannen åkte en runda på stan och hittade en som passade oss. Denna lördag skulle han rensa i garaget innan vi hämtade den nya ugnen. Till historian hör att vi har köpt 3 st. kök på Blocket som har okuperat det som ska va bilförvaring: Ett till ena dottern, ett till svärmor och ett till sommarstugan och rester av detta stod i garaget. Och vad mer tror ni stod där?!...Jo en Husqvarna varmluftsugn i borstad stål betydligt finare än den vi hade!! -Oj, den hade jag glömt...sa mannen! Det gjorde absolut ingenting ![]() ![]() ![]() /Kajja ![]() |
|
|