![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Även jag vill skicka mina varma välgångsönskningar till dej.
Jobbigt besked men du är en klok och positiv person och det är bra i sådana här situationer. Ta väl vara på dej och gör många roliga saker. Dit hör väl att skriva här ![]() många styrkekramar! //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tråkigt att höra att du har problem med hälsan. Men det kommer att gå bra!
/ Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Monica för att du orkar berätta!
Jag förstår att du har en jobbig tid framför dig men önskar dig allt det bästa. Kram Anki |
|
||||
|
||||
![]()
Det är förstås väldigt tråkiga nyheter du kommer med Monica. Dock är jag glad att du berättar, och jag är säker på att det här kommer gå bra. Din underbart positiva inställning kommer att bidra till det.
Massor med styrkekramar, och ta hand om dig! Senast redigerad av Kalimera den 2016-03-02 klockan 13:42. |
|
||||
|
||||
![]()
Kramar till Dig Monica!💙
Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jättekramar !!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag önskar dig allt gott. Ha förtroende för läkarvetenskapen och förtröstan inför framtiden.
Tänker på dig. /Magnus |
|
||||
|
||||
![]()
Tänk, jag tycker att knölen är mindre redan...det är alla era trevliga hälsningar som puttar på kemikalierna...
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Hoppas verkligen att du känner att vi är många här som tänker på dig! Jag är övertygad om att din positiva inställning kommer att hjälpa dig genom detta. Kramar till dig Monica! Maria |
|
||||
|
||||
![]()
Klemmer og Mange Varme tanker til deg, Monica
![]() Som flere allerede har sagt: Din positive innstilling vil hjelpe deg igjennom behandlingen og GJØRE DEG HELT FRISK ![]() Takk for rapporten og ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag håller tummar å tår för att allt ska gå bra! Jag läser dina trevliga betraktelser ibland och de får mig alltid (oftast) att längta till Grekland mer än jag gör i vanliga fall.
Du gav mig så många bra tips inför en Kalymnosresa för snart 10 år sen. Jag hade gärna träffat dig, men tror inte att jag skulle ha vågat ringa dig ![]() Lycka till! Kramar! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Monica P!
Till sommaren är det fyra år sedan jag opererades för min bröstcancer med sen efterföljande cytostatika och strålbehandling.För två veckor sedan gjorde jag mammografi och idag kom svaret ingen cancer den gången heller i mitt kvarvarande bröst,puh,jag tyckte att jag bara skulle behöva betala halva priset för undersökningen,men näe inte det ![]() Behandlingarna tar på krafterna så var rädd om dig,vila och ta en dag i sänder för tröttheten som följer rår en inte på. Håller tummarna för dig och sänder mina varmaste tankar till dig!!! Monica C ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tänker på Dig !
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi är många som är drabbade av denna sjukdom .Läkarvetenskapen har gjort stormsteg på detta område de senaste åren. Det tyngsta lasset får nog huvudet dra.men en god fysisk kondis är också till hjälp.Själv gör jag vattengympa två ggr i veckan i tempererad bassäng .Och den har du snart utanför husknuten.Lycka till och skriv några rader om du orkar.De är alltid trevliga att läsa :
|
![]() |
|
|