![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Eller kanske Spetses.
Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för förslag Carina. Har kollat på Spetses tidigare och det lockar tyvärr inte alls. Kanske kan du övertyga mig?
![]() Som det ser ut nu i planeringen är det Hydra, Poros, Agistri eller omvänt. Skulle gärna vilja avsluta med ön som jag tror kommer att göra starkast intryck på mig, Hydra. Då går jag emot principen att börja rutten längst bort och avsluta närmast flyget... Hm.. Kollar färjetider och boenden. Har fått kontakt med Pension Efie på Hydra, som jag tycker verkar vara mysigt. Är det någon kalimerian som har bott där? Helena S |
|
|||
|
|||
![]()
Det var många år sedan vi var dit, men staden var mysig. Mestadels grekiska turister främst från Aten. Stränderna bestod av klappersten. Vi hade varit på Egina före och tyckte bättre om Spetses stad. Jag vet inte hur det är på Spetses nu förståss.
Carina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för svar
![]() Vad tror ni om 3 nätter på Agistri och Poros samt avslutande 5 på Hydra? ![]() ![]() Å vad jag gillar det här planerandet och kollandet ![]() Helena S ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det tycker jag låter som en bra kombo. Tre helt olika öar, och korta båtresor, kan inte bli bättre.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Helena S ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() - den kombinasjonen skulle jeg og velge ![]() |