![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ska köpa i Samos, men tänkte att det är bättre att ta nån från athen som inte har koppling till ön så slipper man risk för blåsningar...
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ett "vettigt " hus som Du skriver för under 700.000 svkr på Samos tycker inte jag låter dyrt. Lissi - som helt lagt av tidigare planer på att köpa. Hellre i så fall långhyra. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
http://buy2greece.com/real/viewprofi...941&view=photo Har vänner där som köpt liknande för 40.000euro... |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men som Admirala säger, ge det bud som ni tycker det är värt. Var ligger huset? Att VI inte vill köpa beror på att allt är osäkert i Grekland nu och man kan långhyra istället och sen byta ö /ort. Dessutom är vi i så fall mer intresserade av Spanien OM vi ska köpa. Makens son är bosatt i Barcelona och vi gillar Spanien nästa lika mycket som Grekland ![]() Lycka till!! Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Gå in på Milos (Kykladerna), där finns en tråd som heter "Köpa lägenhet på Milos" från den 2015-08-01. En bra diskussion om att långtidshyra i stället för att köpa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tipset men nu är jag inte intresserad utav det utan vill ha svar på mina frågor gällande min sak...
|
![]() |
|
|