![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Så er det "Booket og Klart"
![]() - fritt etter SVT's "Packat og Klart", men.., pakket har vi ikke gjort ![]() Fortsatt står det hele 99 dager igjen på nedtellings App'n ![]() Vi fordeler de 18 feriedagene slik: Kardamili 9 dager, vi bor hos Stella, "Stellas Apartment/Rooms ![]() Koroni 5 dager, vi skal og bo på "Xenios Zeus Rooms" ![]() Napflio 4 dager på "Pension Filyra" ![]() Vi har planlagt utflukter på / fra alle tre stedene ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Låter som en helt underbar reseplan!!..
![]() Sunny, som tyvärr inte kommit lika långt i mina planeringar... |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt!
Vi kommer att uppleva samma platser!! Dock inte alla vid samma tidpunkt, men en träff I Kardamili blir det väl? I Nafplio och Koroni är ju Claes och jag tidigare men jag vill ju gärna träffa er igen, precis som jag gjort I Aten 2005 och på Tinos 2011(eller var det senare?) Visst är man nöjd när man bokat? Lissi |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Peleponessos ska bli spännande eller hur? Fast du har väl varit där förut? Premiär för oss i juni! ![]() Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt Kari!
Inga dåliga platser ni ska besöka. Greklands Creme de la creme! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Så härligt!
// KR |
|
||||
|
||||
![]()
Låter som en härlig resa!
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - og til deg: trivelig planlegging, du satser vel på et lengre opphold igjen kanskje? ![]() Citat:
![]() - sist var på Tinos ja, det var sept 2010 ![]() Nå blir det i Kardamili, Lissi ![]() - vi utvidet oppholdet med et døgn for å være "sikre" ![]() Citat:
![]() Det skal noe til å bli "ferdig", vi har mye igjen å se, hvis vi vil ![]() - vi har også valgt de tre stedene vi har for å tilbringe mye av tiden i dem ![]() Håper, og tror, du og kommer til å bli veldig godt fornøyd, og at Peloponnese gir deg mersmak ![]() Vi har hatt flybillettene ei tid, men de to siste bostedene er booket nå ![]() Vi har også veldig billige billetter, og fine flytider, reiser Oslo - Athen - Oslo, har betalt kun 1109 kr pr pers tur/retur ![]() - vi har veldig "godt betalt" for bussturen Athen - Kardamili, ifht det det ville kostet oss å reise Oslo - Stockholm - Kalamata! Aegean har ikke begynt direkteruten Stockholm - Kalamata så tidlig som vi reiser, så det ville blitt veldig dyrt!!! Du har jo kjempebillige billetter Stockholm - Kalamata ![]() Citat:
![]() - synd vi ikke treffes i Kardamili, men det har vi jo mulighet til en annen gang ![]() ![]() ![]() ![]() Ingen ting "feil" med øyene, vi varierer feriene mellom Peloponnese og øyene ![]() - men til de som ikke har besøkt Peloponnese hittil : Anbefales ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, Kari.. jag satsar på långsemester.. från 1 maj-1 november.. haha..
![]() Nejdå men minst 4-6 veckor.. ..får se vart jag landar..Nafplio är jag SÅ nyfiken på! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Det är så kul att fler och fler upptäcker vackra Peloponnesos. Enligt engelska "Mirror" är Kalamata bland de hetaste resmålen 2016! Aegean börjar direktflygen Stockholm-Kalamata redan 27februari ,priser runt 150€ tor med handbagage,med resväska ca 200€. ![]() Redan den 21 första februari kan man flyga till Kalamata från Stockholm via Munchen! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Det er s å flott at Aegean flyr direkte både Stockholm + København - Kalamata ![]() - men synd at de ikke flyr fra Oslo og, som jeg har skrevet tidligere, vet ikke om jeg tror de kommer til å utvide med Oslo heller ..... Jeg skrev en feil til Katitzi i tråden ser jeg, jeg søkte på en søndag i april og fikk kun opp Stockholm - Kalamata via Tyskland ![]() Men jeg har søkt på nytt, og på lørdagen før vi reiser, og ja, du har rett ( selvsagt) forbindelsen er der da, men .... Det koster 185 euro pr pers t/retur ( uten kofferter), 370 euro Stockholm - Kalamata. - i tillegg skal vi fly Oslo - Stockholm t/r. Vi har veldig billige billetter, og fine flytider, Oslo - Athen - Oslo, med Norwegian, vi har betalt kun 2218 kr, dvs 1109 kr pr pers tur/retur SÅ, vi har veldig "godt betalt" for bussturen Athen - Kardamili ![]() - med dagens eurokurs "sparer" vi ca 2700 NOK ( - bussbillettene) ![]() Selv om vi hadde bodd i Stockholm hadde vi tjent ca 1500 kr minus bussbilletter på å reise med Norwegian i fht Aegean på d e datoene vi skulle reise. Prisene varierer, men det kan fortsatt være verdt å sjekke flere alternativer. Det er det jeg ville gi et eksempel på ![]() Men selvsagt, det er deilig og bekvemt å komme direkte til Kalamata ![]() - så varierer det vel fra person til person / økonimien hvor mye man vil betale for å ha det lettvint ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Tyvärr ses vi inte, vi får nöja oss med att träffa Stella. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - men det hadde vært veldig trivelig om vi hadde vært der på samme tid, Janne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() - lenge siden vi tilfeldigvis traff dere på Sifnos nå, sept 2000 nærmere bestemt ![]() - denne gangen gleder vi oss til å treffe Lissi igjen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det vet jag att hon kommer att göra.
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() ![]() - hos Stella hadde vært topp, DET hadde hun garantert vært glad for og ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |