![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Min avatar är på den första växten i Grekland som var helt ny för mig. Den växte utanför vårt boende i Kini för många år sedan och jag tyckte den var så fin! Namnet är ett nerbantat efternamn... ![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]()
Min avatar är tagen på Kreta i Nea Chora på Hotel Danaos balkong. Där var det mysigt och sitta och dricka favoritretsinan Chanion som alltså finns på bilden. Jag hade tidigare en annan bild, men denna gillar jag mera. Längtar ofta till den balkongen! Kanske byter jag ut den om jag hittar en lika betydelsefull bild nångång.
Alala sen, ja, jag vet inte riktigt varför jag valde att heta så ![]() ![]() ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har haft samma bild hela tiden och det tog mig många år innan jag la in en avatar överhuvudtaget. Min bild är från Agnondas på Skopelos och jag gillar den väldigt mycket. Jag har den lite överallt, bl a på skrivbordet på min dator.
Maria |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Sedan vi nyligen var på Skopelos för första gången så tillhör Agnontas absolut en av mina superplejs i Grekland. Kul att jag fick upp ögonen. En avatar i min smak! Masse |
![]() |
|
|