Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2016-01-13, 17:47
zakkas avatar
zakka zakka är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2005
Standard Sv: MIN AVATAR

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Bilden är från när vi var på Naxos i november. Vi körde till Plaka nästan varje dag, och vi var nästan alltid ensamma på den långa stranden, så det var klart att man var glad och hoppade i sandsynerna innan badet.
... i badet... I november? Och jag som fått (helt felaktigt) uppfattningen att du var en badkruka...

Min avatar är på den första växten i Grekland som var helt ny för mig. Den växte utanför vårt boende i Kini för många år sedan och jag tyckte den var så fin!

Namnet är ett nerbantat efternamn...

MVH zakka
Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 18:12
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Min avatar är tagen på Kreta i Nea Chora på Hotel Danaos balkong. Där var det mysigt och sitta och dricka favoritretsinan Chanion som alltså finns på bilden. Jag hade tidigare en annan bild, men denna gillar jag mera. Längtar ofta till den balkongen! Kanske byter jag ut den om jag hittar en lika betydelsefull bild nångång.

Alala sen, ja, jag vet inte riktigt varför jag valde att heta så , kanske för att det börjar med A som mitt namn? Men det lär vara ett stridsrop från Grekland och Alala är också stridsropets gudinna eller något sånt. Lite konstigt för JAG är inte alls krigisk, gillar nog mera peace, love and understanding.

/ Anne
Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 19:10
MariaJs avatar
MariaJ MariaJ är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2005

Jag har haft samma bild hela tiden och det tog mig många år innan jag la in en avatar överhuvudtaget. Min bild är från Agnondas på Skopelos och jag gillar den väldigt mycket. Jag har den lite överallt, bl a på skrivbordet på min dator.

Maria
Svara med citat
Gammal 2016-01-13, 22:57
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Citat:
Ursprungligen postat av MariaJ Visa inlägg
Jag har haft samma bild hela tiden och det tog mig många år innan jag la in en avatar överhuvudtaget. Min bild är från Agnondas på Skopelos och jag gillar den väldigt mycket. Jag har den lite överallt, bl a på skrivbordet på min dator.

Maria
Tänk så många gånger alla dessa avatarer fladdrat förbi min blick utan att jag egentligen tittat ordentligt vad de föreställer. Så också din Maria. Och den är ju verkligen en bild som jag borde reagerat på.

Sedan vi nyligen var på Skopelos för första gången så tillhör Agnontas absolut en av mina superplejs i Grekland. Kul att jag fick upp ögonen. En avatar i min smak!

Masse
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:34.