![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack, Monica och GOD JUL!..
![]() Citat:
![]() Profitis Elias måste du ta dig till någongång.. helt fantastiskt däuppe!! Den bilden och vandringsbilden (som kom på 2:a plats)hade jag som mina favoriter och är SÅ GLAD att de placerade sig SÅ bra!!.. ![]() Men som sagt det fanns många fina bilder.. GRATTIS till ALLA!!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till alla vinnarna!
Och stort grattis till Sunny och förstaplatsen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag lagt ut bilderna som kom på platserna 11-20.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
På den tavernan var man i somras. Hypermysigt ställe!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg rakk å gratulere med plass 10 i fotokonkurransen før "nedetiden" til forumet, det innlegget ble, blant mange andre, borte i prosessen.
Som andre her hadde jeg og "abstinens"og savnet forumet!!! Så kom forumet på lufta igjen ![]() - men d a var det blitt travle tider i heimen..... Derfor, først nå vil jeg GRATULERE alle de 10 som plasserte seg i Fotokonkurransen med FINE bilder ![]() En ekstra ![]() ![]() ( jeg har forresten "maken" kattebilde fra Hydra, Sunny! Fasinerende med rangordningen/plasseringen til kattene ![]() Men mitt kan ikke sammenlignes med ditt, mitt er ganske grått! Det eneste jeg "slår" deg såvidt med er antall katter ![]() Jeg er godt fornøyd med at to av de tre jeg stemte på kom med i Topp 10 ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack, Kari..jag är SÅ stolt och GLAD!..
![]() |
![]() |
|
|