![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Det är du värd. Gittan! Och katterna. Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Särskilt katterna!!..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken fantastiskt bra bild! Grattis Sunny! I sanning en värdig vinnare!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag vart SÅ överraskad så jag glömde att TACKA dig Janne för de fantastiska vinnar-priserna..5 st e-guider, en almanacka med bilder från Peloponessos (som du tagit..antar jag?!), en bok..WOW.. vilka fina priser!..
![]() ![]() Nu får jag fundera på vilka e-guider jag ska välja...kul!.. ![]() Sunny, glad&tacksam!! |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS alla som placerat sig topp 10!
Jag trodde i det längsta att någon av bilderna jag röstade på skulle komma, men icke. Så är det med smak och tycke ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nästa gång när det är fototävling, då ska jag gå till katthem och tar bild på massa katter. Då vinner jag nog!
|
|
|||
|
|||
![]()
Det där var rätt så elakt sagt tycker jag.. min bild visar inte bara katter..utan enkelheten hur livet på en liten ö oftast ser ut och det är just det de flesta gillar och därför röstat...Inte enbart för katternas skull..
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Masse, som gillade vinnarbilden skarpt! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bild 11, 90 och 34 gillade jag väldigt mycket! Tyvärr hamnade inte ngn av dem på plats 1-10, snyft! Skulle hemskt gärna vilja veta var bild 34 är tagen för det ser himla mysigt ut där...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis alla pristagare - jag röstade rätt på nr 1 och nr 2, men hade även kunnat haft nr 3 som vinnare - gillade alla tre skarpt
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Amorgos är alltid MYSIGT!
Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis till segrarinnan och till alla kattor som villigt poserade i väntan på belöning!
/ Jannis |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fin bild Netwolf!..
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härlig bild,grattis👏👏
Monica🎄 |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till vinnaren - och till alla som placerat sig!
Den bild som ger mig ett sug i magen är bild nr. 6, tänk att sitta där uppe på Profitis Elias, vilken frihetskänsla! Även om jag har varit på Amorgos ett par gånger så har jag aldrig varit på toppen av Profitis Elias, skulle vara fint att få uppleva det! Grattis till Ingvar för den bilden, men som sagt GRATTIS till alla och ett extra grattis till vinnaren - tänk vilket tålamod de har, katterna, men de vet ju vilka godsaker som väntar. |
![]() |
|
|