![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jeg har stor respekt for Janne's tid
![]() - derfor forstår jeg at tevlingen ble redusert til bare en kategori! Men jeg likte mye bedre å ha tre kategorier, som tidligere. Jeg hadde først ikke tenkt å delta i år, var ikke "inspirert" til å lete igjennom mine (a l t f o r) mange bilder for å finne "dette ene"... Jeg har vanligvis ( med vekslende hell ![]() Men så tenkte jeg, skitt... det e r jo moro/rolig å være med, kikket på mobilen og bilder jeg nettopp hadde tatt, og sendte inn et " der var det koselig/mysigt bilde" ![]() ![]() Angående antall ![]() Men det er kanskje og naturlig, om flere reagerte som meg ![]() Å stemme er vanskelig, nesten umulig, uansett og det var veldig mange fine bidrag i år synes jeg, men jeg har stemt og håper det går bra med " mine" 3 ![]() Senast redigerad av kari den 2015-11-27 klockan 08:49. |
|
||||
|
||||
![]()
Ett särskilt tema på fototävlingen hade varit roligare än bara "min bästa greklandsbild" men kul ändå att 111 st (vilket ju inte är fler än andra år) bidragit med en bild (jag är inte en av dem). Ska i alla fall bli lite spännande att se hur det går för de tre jag lagt mina röster på
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Håller helt med! Det var det första jag tänkte när jag såg bilderna. Det blir lätt lite slätstruket med något så allmänt som bästa greklandsbild.
|
![]() |
|
|