![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lissi,Parthenon ligger bra till men inte allra bästa stället,finns bättre men kanske inte riktigt så billigt!
Thira,du bodde ju där och kan säga mer om det. |
|
|||
|
|||
![]()
Låter inte riktigt bra då, fast det kan man ju inte räkna med till det priset....
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det vet hon, och jag också.
![]() Jag bodde på Xenios Zeus Rooms Det är ett enkelt boende med ganska små rum och gemensamt kök. Typ två meter till havet. När jag bodde där byggdes en "väg" utanför, bygget störde då, men är kanske klart nu. Det vet Anneli. Jag betalade 40 € i september. |
|
|||
|
|||
![]()
Ok....tack...har kollat på det. Är inte så intresserad av stranden I mars
![]() Lissi - som blir instrejkad I 48 timmar!!!! |
|
|||
|
|||
![]()
Zenius rooms ligger inte vid stranden (eller ja en liten stenstrand finns där) utan i själva Koroni men nere vid hamnen. De har ett superbra läge med en fantastisk restaurang precis intill (som jag alltid glömmer vad den heter). Bra gångavstånd till borgen och upp i gränderna. Koroni som stad är så litet så det blir inga större avstånd till just gränderna var du än befinner dig.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Det vattnas i munnen bara jag hör namnet. Och vinet de hade...mumma! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
I mars hittar man säkert boende utan förbokning. |
|
||||
|
||||
![]()
Kom på nu att det är ju karnevalstider i mars,själva karnevalen är den 14 mars,så det kan kan kanske bli lite svårt att hitta bra billig boende på plats!
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag behåller boendet så länge och kollar upp mer längre fram...Jag har inga höga krav mer än att det ska vara rent....Jag ska läsa rescensionerna på boendet.
Karneval låter ju kul...har upplevt den I Aten en gång. Lissi. Ps Agios Andreas verkar fint...men kanske lite off när man är ensam. Senast redigerad av Lissi den 2015-11-04 klockan 20:39. |
|
|||
|
|||
![]()
Anneli vad heter boendet som ligger tvärs över gatan från Parthenon Rooms. Det såg så fint ut och jag har för mig det var ungefär samma pris?
|
|
||||
|
||||
![]()
Hotell Diana heter det och är bra,dottern med make bodde där i somras,i augusti för 40€.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag bokat 4 nätter Ap. Xenios Zeus 12-16 mars. Jag avbokade Parthenon Rooms.
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Det blir nog jättebra. De extra slantarna är nog väldigt välplacerade i detta fall.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag bodde i rum 14, och såg denna soluppgång på morgnarna.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Den utsikten är ju värd 40 euro bara den!
![]() Lissi - från ett soligt Tinos ! |
|
||||
|
||||
![]()
Absolut. Det var så häftigt att se soluppgången från Koroni och solnedgången från Kardamili, som ju ligger mittemot.
|
|
||||
|
||||
![]()
En matlagnings serie i olika miljöer i skai.Just i denna avsnitt på Peloponnesos,Messinia,underbara vyer från Koroni,Karamyli mm....i första halvan av filmen
![]() http://www.skai.gr/tv/show/?showid=65889 Klicka på länken och när den öppnas ser du strax under bilden till höger en kolumn välj där ett avsnitt,i det här fallet 15/11 2015! |
![]() |
|
|