![]() |
|
|||
|
|||
![]()
onsdag-torsdag 23+24 sep.
Hejsan! Peau onsdag hade jag traeff med min tandkirurg Andreas Makris. Kom dit tre kvart for tidigt, men det var bara bra, tyckte han och tog in mej till STOLEN....Vael daer tog han nagra rontgenbilder pa visdomstaenderna i underkaeken, och deras rotter sag ungefaer ut som dom som han tog bort i varas.... Sen diskuterade vi ifall det var nan ide att ta bort dom, och det tyckte han inte, sa sa fick det bli. Sen kollade han over alla gaddarna pa gubben och forklarade dom helt ok,sa det bidde inget utdragande.... :-) Efter detta blev de som vanligt lunch hos Nena, och fortsatt lite jobb med att fa hennes gitarr klar. Fick ta loss ena mekaniken och sticka till Mimis, som forstas har mer verktyg aen jag. Naer det var klart, sa for jag tibax och monterade mekaniken och satte peau nya straengar.... Pa eftermiddan traeffade jag English Jon som vanligt pa Zorianas Place, och han fick ytterligare en engelsk bok som jag laest ut. Senare framat sextiden for jag hem till honom och sa gick vi igenom Ebay.co.uk, for han vill ha en streckkodslaesare plus program for bibliotek. Det har blivit ganska mycket bocker i hans samling genom aren, sa handhavandet, utlanandet,etc har blivit mer tidskraevande....Hursomhelst, sa hittade vi en sladdlos streckkodslaesare, som nu aer bestaelld, och naesta gang blir det programmet..... idag torsdag har det smaregnat nagra ganger, och jag har skaffat smeau penslar, for att borja mala lite hos Nena....Traeffade forresten en grekisk bekant som ville att jag skulle mala nat i hans stavlo nere i Lakki ( Amopi ), sa jag far vael ta och aka dit och titta vad han menar..... Vid ettiden idag kommer det mer gaester till Zephyros, sa da ska jag forsoka vara haer..... Mikke |
|
|