![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Är Pylos en liten by?
Kollade på Booking.com och det var inte många hotell som kom upp när jag sökte där! Är det möjligt att leta boende på plats eller bör man ha förbokat? Sunny som är nyfiken!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Pylos är inte så litet,själva centrumet kretsar sig runt en torg med en massa tavernor runtomkring.Finns flera hotell,kanske alla inte finns på booking.com Går bra att boka på plats,förutom i augusti kanske.
Kan rekommendera hotel Philip med en fantastisk utsikt. |
|
||||
|
||||
![]()
Några till bilder
![]() [IMG] ![]() [IMG] ![]() [IMG] ![]() [IMG] ![]() [IMG] ![]() [IMG] ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Ska kolla upp det hotellet om det blir aktuellt att jag åker till Pylos! |
|
||||
|
||||
![]()
Kan rekommendera några matställen!
De bästa Gyros hittar man här! [IMG] ![]() Och restaurang O Koykos,en bit upp i backen mot Gialova till. [IMG] ![]() [IMG] ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så mysigt det ser ut. Messiniens kuststräcka har verkligen grekisk ö-känsla.
Visst är trappan på mittenbilden i fotoinlägget lite högre upp den som är med i Before Midnight då paret gått den långa promenaden ? |
|
|||
|
|||
![]()
Kollade in hotell Philip på deras hemsida..verkligen flott..men för lyxigt för mig.. när jag är i Grekland bor jag gärna på något enkelt familjärt pensionat.. på så vis kan jag stanna längre i Grekland..
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fina bilder! Pylos är verkligen en vacker plats liksom hela Messinien.
/Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Fina bilder, och tack för restaurangtippsen. Bra att ha tills vi kommer ner nästa vecka.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag åt på gyrosstället i går och det var jättegoda gyros.
![]() Ikväll ska jag troligen äta på Koykos. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi hörs sen när du väl är i närheten här
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det blev Grigoris i stället, som jag skrev i den andra tråden. Gick förbi Koykos ikväll, men det satt inga där, men det var tidigt. Hoppas jag går dit i morgon kväll.
Absolut! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Absolut!
![]() Ok! Ursprungligen postat av anneli56 Vi hörs sen när du väl är i närheten här Detta var menat till Lissi, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vill gärna höra vad du tyckte om Koykos,om du var där? |