![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lissi og Sunny, det e r vakkert og det gleder meg at jeg ikke er "alene" om å synes det
![]() Citat:
![]() - og det skal komme flere fra byen ![]() Jeg husker reisebrevet ditt ![]() - og hvor imponert jeg var over at t.o.m Claes mor på 83 år badet i m a r s i fhv dårlig vær ![]() ![]() ![]() Og, Les Sirenes er jo fint, spesielt den nye delen der dere bodde ![]() Vi bodde to netter der, før vi flyttet opp til Stella for første gang, men vi bodde med balkong helt inntil tavernaen, men det var heldigvis april / lavsesong og nesten ikke spisegjester. Lite sol var det der og, og sol på balkongen kan man ofte trenge i april ![]() Så må jeg jo si at det er jo typist d e g, Lissi og kune fastna for et (nytt) sted, uansett vær ![]() ![]() Jeg kan jo ikke love deg finvær i november, men håper du får det!!! Vi har aldri hatt grått og regn/dårlig vær i Kardamili, utover "truende skyer", en kraftig regnbyge og en sen kveld med tordenvær ![]() Vi har vært i Kardamili to ggr i april, en gang i september og ellers i oktober ![]() |
|
|