![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så mysigt Stellas hus.. ser ju inte ut som något hotell.. väldigt familjärt..underbart!
Tack igen för otroligt vackra bilder, ser fram emot fortsättningen!!.. ![]() Förresten hur många rum har Stella? Har en känsla av att det kan bli fullbokat där framöver... ![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2015-09-03 klockan 12:00. |
|
||||
|
||||
![]()
Bilden med usikten, bordet och palmen tilltalar mig speciellt mycket.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Fantastiska bilder Kari
![]() ![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Otroligt fint! Dit vill jag (också...)!
Med Google Earth Street view hittade jag faktiskt nästan ända fram till Stella, men jag kan nog tänka mig fler ställen att bo på där. Gärna närmare havet... Senast redigerad av ErOg den 2015-09-03 klockan 14:49. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ønsker deg en herlig ferie ![]() Glad du vil se ![]() - det kommer nok noen flere ![]() Citat:
![]() Stella og hennes mann bor i 2 etg, de har, og leier ut, 4 leil/studios i 1,etg. I tillegg har de "Penthouse" leiligheten, der vi har bodd hver gang vi er der. Den er påbygd de senere år, og de siste årene har den vært utleid til Plassjefen til "Lilleput" hele Charter/Lilleputsesongen (i år f.o.m ca 10. Mai - 20 Sept.) Ja, tanken h a r streifet meg ![]() ![]() ![]() Citat:
- jeg synes det er så mye stemning i det ![]() Tusen takk, Maji ![]() Citat:
![]() Jeg liker også godt å bo n æ r havet, men noen steder, og spesielt i Kardamili synes jeg det er så ekstra vakkert og se på olivenlunden og byen i t i l l e g g til havet ![]() Og med den vakre naturen og enda sentral beliggenhet ble det " Stella's forever" for oss fra dag en ![]() Men i Kardamili er det mange steder man kan bo, både nærmere havet, veldig n æ r havet og m y e lenger unna havet enn "Stella" gjør ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lyckans ostar alla som snart är på väg till Kardamili.
![]() ![]() Och tack igen, Kari. ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Verkligen jättefina bilder!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja nu pirrar det av förväntan FAST jag har en Kretaresa innan....den gläder vi oss verkligen också åt tro inget annat ...
![]() Lissi |
![]() |
|
|