![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi har brukt leiebil, og buss ![]() ![]() - og til favorittstrand nr2, Kalamitsi, men dit er det ingen vandring å snakke om, drøyt et par km? - men om man velger "riktig" vei dit ( spør Panagiotis) , er den utrolig vakker ![]() Det eneste "organiserte" vi har vært med på er en l i t e n vandring med en lokal ildsjel, veldig interessant ![]() Vi møtte opp i sentrum og gikk med han til Gamle Kardamili og videre det lille stykket til Dioskouri-tvillingenes grav. Han fortalte om Kardamili's rolle i historien fra antikken og videre til nyere tid ![]() Mulig jeg har vært sløv og oversett reisebyrået, Thira ![]() - eller det er helt nytt? Eller var stengt da vi var der sist, midt i oktober -13? Noe reisebyrå i Kardamili (bortsett i fra kontoret til Lilleput) har jeg ikke hørt om ![]() Det er en virkelig återvendare til Kardamili jeg har spurt om tlf nr og navn på "hennes" Taxisjåfør. Denne norske damen tilbringer 4 uker vår og 4 uker høst i Kardamili og det har hun gjort i m a n g e år ![]() Jeg kjenner henne fra norske "Hellasforum" og en gang har vi møttes i Kardamili ![]() Hun har vært på Taxitur flere ggr gjennom årene, sjåføren kjører dit hun vil ![]() Dessverre har jeg ikke hennes E-mailadr, har kun sendt PM, håper hun logger inn snart ![]() Senast redigerad av kari den 2015-09-01 klockan 10:56. |
|
|