![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack Anneli! Jag hör av mig om boende i Koroni i mars....Det borde ju räcka med bokning en månad innan.
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
...och så har jag med god hjälp bokat 5 nätter, kan bli 6, i Kardamili i november...
Tala om omväg att först börja med Tinos 9 nätter, sen ta sig, med troligen en övernattning i Kalamata, till Kardamili och stanna 5-6 nätter för att sen avsluta med 5 nätter i Aten... Haha, med bättre planering borde man givetvis börjat med Kardamili, men nu blir det ändå kul att trassla sig runt helt solo på andra ställen än Tinos....och så har jag ALL tid i vår att utforska Nafplion, Sparta,Koroni, Methoni och Pylos i mars!! Nu börjar maken bli lite intresserad, så jag misstänker, att framåt februari säger han att han vill med och då startar ombokning av enkelrum till dubbelrum. Priset han DÅ får betala är att hyra bil de 14 dagarna direkt från Atens flygplats för att vi sen kunna kuska runt mer fritt!! ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Og Lissi, jeg kom på at Arne og jeg h a r kombinert (Andros)/ Tinos og Peloponnese, det var vi september 2010 ![]() Reisen vår ble ganske smidig, vi kom fra Tinos til Rafina en sen ettermiddag, hadde en trivelig kveld og overnattet der ![]() Neste dag tok vi buss til flyplassen og innenriksfly til Kalamata, taxi til busstasjonen i Kalamata, og buss til Ag Andreas, et sted noen km før Koroni. Etter noen dager der (inkl besøk i Koroni) tok vi buss via Kalamata til Kardamili ![]() - nå går det ikke fly fra Athen - Kalamata, så det alternativet har du ikke. - og når det gjelder turen din i mars, tror jeg du har rett ![]() Jeg ser for meg at dere blir t o ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() - men vi trengte og en overnatting,...så ![]() Jeg ønsker deg en s m i d i g reise, Lissi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kari, det blir toppen....dessutom tjänade jag 40€ på att boka av Booking.com -bokningen på Adonis och istället boka direkt med dem. Det tjänade jag en natt på och ändå mer!
Nu är det mesta klart för KARDAMILI-vistelsen! Jag ser fram emot alla rapporter från Janne innan dess!!! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det blir rapporter under resan, var så säker.
Har nu bokat färdigt. Fem nätter i Pylos, tre i Koroni och sex nätter i Kardamili. Ni återstår bara själv planerandet. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
När åker Du?
Stella och Panagiotis verkar väldigt trevliga! Det ska bli SÅ härligt att återse Kardamili. Vi hade ju väldigt dåligt väder med mest regn när vi var där 2007 i mars/april, men jag blev helt fascinerad av alla fina stenhusen....och alla vackra blommor!! Lissi - som innan dess laddar för Kreta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
..ok ...
![]() Lissi |