![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja, vi ser verkligen fram emot det. Frågade frun om vi inte skulle tänka om och ta något väldigt enkelt, välordnat och "lättsmält" istället. Hon kommenterade: " Nej, det skall vi verkligen inte, efter fem timmar på stranden i Platanias blir du galen på alla turister (
), all musik och alla försäljare och går och hyr bil... och sedan är vi där på södra sidan i alla fall..."...min fru har lärt känna mig...
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Jag som var både i Platanias och Loutro i somras kan tala om att det inte någon större skillnad ...om man är på "rätt" ställe i Platanias vill säga... Där jag håller till är det glest mellan stolarna och finns ingen musik. Strandförsäljning är dessutom förbjuden så den slipper man också Eftersom vi var där i högsäsong så var det fullt av turister i Loutro också... Men det turkosa vattnet får du inte i Platanias Men kommer man till Platanias och håller till på "fel"ställen och tror att Platanias bara består av den hemska huvudgatan då förstår jag att folk får panik... ![]() // Malin |
|
|
||||
|
||||
|
Mycket tveksamt om gåsgamen kan observeras i Platanias.
|
|
|
||||
|
||||
|
Det har jag ingen aning om du... Det är inte prio ett med gåsgam när jag semestrar
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||