![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Har du åkt med bussen? Har du en bild på bussen? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hahaha ja jag provåkte en gång mellan Lioliou och Almyros. 😃 helt ok.
Jag var ensam i bussen... Tror de har satsat på fel månad...italienare o greker har egna bilar o mopeder mm. Undrar om det verkligen lönar sig??? Nä jag tog aldrig något foto 😢 bara ett på hållplatsskylten med tidtabell som satt väldigt högt upp 😃 |
|
|||
|
|||
![]()
Santa Maria skall vi till i morgon. Idag är det "bara" poolen på Kallisti
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - og, jeg håper "Kallisti" svarer til forventningene, Anna Pernilla ![]() Vi har aldri bodd et sted vi har opplevd en slik trivelig tone og samhold mellom personalet ![]() Da jeg sa det til Joanna, bekreftet hun hvor gode venner de var, men sa at det i den travleste tiden i august, kunne det bli litt mer "stress" ![]() Så kanskje dere ikke legger merke til det, som vi gjorde i begynnelsen av juli? Ha en fortsatt deilig ferie ![]() (Skrev dette før jeg så ditt PM ) Senast redigerad av kari den 2015-08-10 klockan 11:24. |
|
||||
|
||||
![]()
Kan du mejla mig den?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Vi kjørte " buss" der i fjor sommer ![]() Setter buss i anførsel fordi den ikke var så stor ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ni körde egen buss?
|
|
||||
|
||||
![]()
Nei, ikke egen, det var et offentlig busstilbud såvidt jeg vet, vi sto og ventet på den på angitt plass
![]() Men det var nok ikke mange avganger, og som sagt ingen vanlig busstype/størrelse. Hvis du vil kan jeg se etter evt bilde av den når jeg kommer hjem etter en tur til byen? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Her er bussen, og som navnet sier, er den offentlig, fin ikke sant ?
![]() ![]() Vi liker å gå, men det "tar jo tid" og vi hadde begrenset tid på Iraklia, 3 dagers"pusterom" for bare Arne og meg i familieferien ![]() ![]() Derfor var det suverent at det gikk buss, vi skulle til Panagia/Chora, men ble med lenger for å se mest mulig av øya, gikk av i Panagia på vei tilbake ![]() Fra Panagia gikk vi til Livadi, badet og spiste lunsj der, og gikk hjem derfra, så det ble noen km likevel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Att jag inte såg den när jag var där förra året. Men det var i juni och den kanske bara går i högsäsong? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - eller så kunne den være helt ny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Janne, jag har bilden i min Iphone, lättast för mig är nog att lägga ut den på din FB-Kalimera-sida. Är det ok?
Annars får du vänta lite ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fast nu tror jag att jag har lyckats maila den till dig iaf
![]() Valde medelstor bild. ![]() |
|
||||
|
||||