![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jo, men.... - nej det lyckades inte...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Du cyklar alltså? Tycker inte att det är så ofta som man ser cyklister där nere vilket ju är synd. Hörde förra sommaren att man anser att cyklar är till för barn och inte till vuxna individer och det är en tråkig inställning med tanke på att cykeln trots allt ger motion och rörelse. Personerna som berättade detta bor inte i någon av storstäderna, kan tänka mig att inställningen är annorlunda där än i en del byar. //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vilken lycka när man trängs på NETTO och ser fröställningen...och upptäcker Grekisk lövkoja
![]() Lissi - som gläds åt att det snart blir vår!..6 veckor till Kreta! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Försöker igen med en bild på mina snödroppar (vintergæk på danska):
![]() ... de står där fortfarande, men nu är det med snö runt omkring... ![]() Tjohej, det lyckades! ... och ännu en bild på de första vintergäcken (erantis på danska) som spirade fram för en vecka sen: ![]() Marianne Senast redigerad av Marianne den 2006-03-02 klockan 12:15. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() (F´låt, DANMARK menar jag ju ![]() Och vad bra att du försökte igen ![]() Senast redigerad av Elisabet den 2006-03-02 klockan 12:19. Anledning: eftertanke :-) |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Elisabet]ÅÅÅÅÅÅH så fint!!! Det där måste vara det bästa med Skåne! Vårens alla blommor alltså
![]() Fast Marianne bor förstås i Danmark !!!!!!!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Ja, vårblommorna är bland många go'a saker här nere på våra kanter, men när bokskogen blir ljusgrön i slutet på april... då är det nog det som är det allra bästa! ![]() Marianne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Marianne |
|
||||
|
||||
![]()
Då ändrar jag mig
![]() Det bästa med Danmark är dina blommor Marianne och det bästa med Skåne är Cia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Denna tid brukade min mor (som nu odlar sina blommor i himlen enligt en av systerdöttrarna
![]() Mina vårblommor kommer nog inte fram i rabatten förrän i maj ![]() ![]() Ivi -som hoppas på blomsterprakt i april på Kreta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Våren är ljuvlig ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vintergäck och snödroppar - Vilken härlig syn jämfört hur det är utanför fönstren. Snön fullkomligen vräker ner och här är inte tillstymmelse till barmark någonstans
![]() ![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Gör som jag.Börja plantera om krukväxterna inne
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
USCH, ja nu är det för JÄKLIGT med snön..det ska visst fortsätta vara snö i Skåne tre veckor till...Maken hade hört det sa han...och HAN som lurade ner mej till Skåne med förevändning att det ALDRIG just var några vintrar här
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Har just sett väderlekstjänsten från Grekland: STRÅLANDE SOL och upp till 18, 19 och 20 grader!!! Ska vi sticka iväg? Marianne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja , tänk Mariane om ni hängde med till Kreta om några veckor...ÅH vad jag längtar!
Men det blir ju sommar också!!!! ![]() ![]() |
![]() |
|
|