![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag har ingen bra molnbild från senaste resan men jag hittade en där det åtminstone kommer in lite ljus, den är något bättre än missfostret ovan. Den här sparar jag, för den har poängen att de svartaste molnen där hänger över Chora och jag skulle just gå dit upp. Jag blev varnad för att det skulle vara regn i molnen, men jag gick ändå, och det kom inget regn förrän jag kom ner igen senare under eftermiddagen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kanske senare.
![]() Håller med om att vädret i Sverige har varit ganska så trist denna vår. Jag klagar sällan på vädret, men i år har jag gjort det. Förra helgen var dock fin. Under den vecka jag var på Kreta var det mulet två dagar, och ösregn en dag, men det var aldrig kallt, som väl var. Idag fick jag en bild från min syster som är i sitt hus på Malö. Där såg det ut så här i morse (16 grader i vattnet). ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag menar allvar när jag säger att.. ovädersbilder är vackra.. med moln och blixtrar och dunder...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Exakt. Det är ju inte den du ser i Kalimeras fototävling direkt.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nej, man kan ju inte spara på ALLA bilder..
|
|
||||
|
||||
![]()
Jeg er også en "solskinnsfotograf ", men jeg l i k e r uværsbilder og, men da må det være litt "dramatikk" i dem, eller de må være "trollske", som Admiralas
![]() Bilder som det grå utsiktsbildet ditt, synes jeg og bare er trist/kjedelig, Inkfish, mens det andre, med mørke skyer over Chora er mye bedre ![]() - jeg forstår godt hvorfor du ikke fotograferer, eller fotograferer l i t e når du vandrer i gråvær ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi hade nog jättetur med vädret Samos första veckan i juni varmt till o med på kvällen behövde ingen kofta
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Birgitta, som har sommar från och med idag i Umeå. |
|
|||
|
|||
![]()
Angående vädret här i Västerås så var det bedrövligt under hela maj månad fick jag höra, mycket regn och kyligt.. därför kände jag mig lyckligt lottad som var i Grekland hela maj och sen när jag kom hem 10/6 var det varmt och skönt i flera dagar.. det kändes som jag fortfarande var i Grekland... därför blev omställningen inte så stor.
Sen blev det sämre i söndags men nu har jag börjat jobba.. synd om de som har semester här i Sverige dock! |
|
||||
|
||||
![]()
Oooff, Janne, det ljuset ...
![]() Ja Sunny, bra ovädersbilder är jättebra. Dåliga är urtrista ![]() |
![]() |
|
|