![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej, tack för tips
![]() Vi åker Ving 14/6 - hoppas båten går till Tilos när vi kommer ner, bor på Marina Studios ![]() Låter bra med gyros =) /Mlisa |
|
||||
|
||||
![]()
Då ses vi där nere!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hoppas ni få åka direkt när ni kommer ner. Kollade på Tilos hemsida, verkar som avgångslistan nu säger ett dygn i Rhodos dock men hemfärd samma dag man åker hem om man nu reser på en söndag. Längtar så...49 dagar kvar!
![]() Ha de så gott ni som snart åker ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Även idag kom Vings resenärer hit direkt med samma båt jag åkte med förra söndagen. Och de som åkte hem idag blev upphämtade av den. Nån sa att Ving kommer att använda sig av den båten om inget annat händer. Det är,KU en jättebra lösning att slippa övernatta på Rhodos. Det kan ju hända ändå om det blåser för mycket.
Idag är det ljuvlig värme här på Tilos, sitter o njuter av att ha 1 v kvar och 2 i september. Jag gillar den här ön mer o mer. ElisabethK |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Elisabethk för ditt svar! Hoppas vi det fortsätter så.
Njut av vädret och ön, här hemma i Sverige är det bedrövligt dåligt väder. kallt och regnigt. jag längtar så tills jag får åka! Ha de så gott! ![]() Maddit |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Elisabeth,
för den info'n ![]() Hoppas att det håller sig så ang. båt, tills vi kommer ner den 14/6. Ska bli skoj med ytterligare en grekisk pärla. Vädret å havet är bra, förstår jag? Varmt i havet också? /Mlisa ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vädret är toppen, och vattnet likaså. Jag ser att Ving återigen säljer resor hit nu så då har de naturligtvis gjort lösningen som jag skrev. Toppen!
ElisabethK |
|
||||
|
||||
![]()
Gud så skönt att höra. Att de vågar tro på en lösning igen, alltså.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|