![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag har tyvärr inte råd att vara borta 2 veckor
![]() Så en vecka gäller för mej! Så efter mycket betänketid och velande fram och tillbaka så har jag bestämt mej för att det nya lockar mer för mej, plus att jag ser fram emot att bara vara för mej själv i Grekland denna sommaren! Lesvos verkar så otroligt mysigt så jag kan inte avboka denna resan....jag tänkte som så att det fanns nog en anledning till att jag valde Lesvos från början och kommer troligen ångra mej om jag inte åker dit ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det valet blir säkert jättebra.. man ska gå på sin känsla..
![]() Trevlig resa sen! Sunny ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Själv ska jag njuta 9 egendagar på Tinos efter de 10 dagar vi nu har i Thessaloniki, maken och jag! Han är nöjd efter dessa dagar och jag får öliv med vänner ! Lissi Senast redigerad av Lissi den 2015-05-19 klockan 20:31. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hoppas du blir nöjd med din resa
![]() Vi, jag och min sambo, har planer på att hyra moppar under några dagar. Är det nått att rekommendera, och var ska man då isf åka? Vore tacksam för tips! ![]() Saker att se, fina badplatser, bra restauranger mm! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan! lite återkoppling
Det blev en resa till vackra Molyvos....så vacker plats, ångrade inte att jag åkte dit. har även skrivit ett litet resebrev om mina tankar och känslor under den resan. Flyktingströmmen var stor då när jag kom dit så hade verkligen blandade känslor när jag var där. Men som Ö och plats gjorde jag rätt val, träffade även här underbara människor och hade det jätte bra. Jag velade ju om jag skulle välja en ny Ö eller träffa mina bekanta i Parga, valde ju som sagt en ny Ö ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
![]() |
|
|