![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack och Grattis!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bamsestort GRATTIS från oss också! Och tusen tack för en fantastisk hemsida.
![]() ![]() ![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]()
Ha den stora äran att idag fylla hela 18 år
![]() ![]() ![]() Problemet för mig är bara att det är så svårt att välja var i Grekland jag vill resa...Det finns ju så himla mycket att uppleva i Grekland...Jag får ta lite i taget... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
GRATTIS från oss också, till er båda. Vi är också att gratulera till att ha tillgång till en sådan fantastisk Greklandssight, där vi är besökare minst en gång om dagen.
|
|
||||
|
||||
![]()
GRATULERER
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
XRONIA POLLA, Janne. Jag gläds åt din sight och försöker bidra med lite att läsa. Håll Kalimera levande!
/ Jannis ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stort GRATTIS på födelsedagen, Janne och Camilla, och tack för alla trevliga stunder vi har fått genom Kalimera och inte minst vänskap och mysiga möten genom åren!
KALIMERA är fantastiskt, tusen tack! |
|
||||
|
||||
![]()
Stort GRATTIS Janne & Camilla till en fantastisk portal, med så mycket värdefull information Grekland.
/Annelie ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
GRATTIS på myndighetsdagen och TACK för detta beroendeframkallande forum! Avslutar alltid dagen med att titta in här.
|
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS
![]() Kalimera är den bästa greklandssajten jag vet, så inspirerande och härligt personlig! ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stort GRATTIS från mig också
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tack för att Kalimera finns ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack snälla ni för alla hurrarop! Jag blir så glad!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Bra jobbat... GRATTIS..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stort Grattis, Fortsätt med detta fina jobb som gör Kalimera så speciell!
|
|
|||
|
|||
![]()
STORT GRATTIS !!!!
Monica ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis från mej också! Bästa sajten som finns
![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Et stor til lykke skal det også lyde herfra
![]() Og tusind tak fordi Camille og du vil bruge jeres liv på at fylde alle vores andres liv med en bid af Grækenland heroppe i Norden ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack alla, igen.
![]() |
![]() |
|
|