Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-02-26, 19:17
Eirini Eirini är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2005
Standard Sv: Fröer beställda

Jag cyklade en lang tur idag efter kusten till Kavouri i harligt solsken och frisk vind. Ute vid Kavouri var det sa vackert! Havet var sa dar klart turkosfargat och i pinjelunden dar jag satt och vilade mej var det fullt med var-blommor. De dar riktigt vintersportiga spelade racket i bara badklader och alla jolleseglare och surfare hade bra vind i seglen!
Det ar verkligen var har i Grekland och mandel-trad och mimosa blommar for fullt.

Halsningar fran Aten!

Senast redigerad av Eirini den 2006-02-26 klockan 19:24. Anledning: tillagg
Svara med citat
Gammal 2006-02-26, 22:15
Zanéts avatar
Zanét Zanét är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2005
Standard Sv: Fröer beställda

Citat:
Ursprungligen postat av Eirini
Halsningar fran Aten!
Låter verkligen underbart Sambon är där nere nu och i torsdags när han körde från Aten upp mot Salonikihållet var det +19C till skillnad från -2-5C som vi har här i mellersta Skåne

Du cyklar alltså? Tycker inte att det är så ofta som man ser cyklister där nere vilket ju är synd. Hörde förra sommaren att man anser att cyklar är till för barn och inte till vuxna individer och det är en tråkig inställning med tanke på att cykeln trots allt ger motion och rörelse. Personerna som berättade detta bor inte i någon av storstäderna, kan tänka mig att inställningen är annorlunda där än i en del byar.

//Zanét
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:03.