![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
[quote=inkfish]
Skatås? Där är ju backar ju ![]() Nej, jag springer i området där jag bor. På trottoarer och cykelbanor. /quote] Du gumman! Att springa inne i stan är lite fuskigt. Det är att göra det lätt för sig! Kanske dags för lite riktig Kalimeraträning för manliga o kvinnliga seniorer på Skatås. mvh gubben /pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Lätt? Du har inte sett mig springa förstår jag
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men skall du inte hänga med upp till Skatås så kan jag bära dig runt femman. Det blir bra träning för mig. Jag har i dagarna firat trettioårig bröllopsdag så jag har inga onda ( ![]() ![]() ![]() /pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Jag gick femman några gånger i somras, med en kompis som har hundar. Backigt som satan.
Men bäras, det kan du glömma ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Våra första snödroppar är fint framme, kanske en vecka senare än "normalt"!
![]() Skulle gärna lägga in en bild här, om jag bara begrep mig på hur man gör. Skickar en bild med posten, Zanet! Marianne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Marianne för det härliga vårfotot. Ska lägga in den som bakgrundsbild på datorn
![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Jo, men.... - nej det lyckades inte...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Försöker igen med en bild på mina snödroppar (vintergæk på danska):
![]() ... de står där fortfarande, men nu är det med snö runt omkring... ![]() Tjohej, det lyckades! ... och ännu en bild på de första vintergäcken (erantis på danska) som spirade fram för en vecka sen: ![]() Marianne Senast redigerad av Marianne den 2006-03-02 klockan 12:15. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() (F´låt, DANMARK menar jag ju ![]() Och vad bra att du försökte igen ![]() Senast redigerad av Elisabet den 2006-03-02 klockan 12:19. Anledning: eftertanke :-) |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Elisabet]ÅÅÅÅÅÅH så fint!!! Det där måste vara det bästa med Skåne! Vårens alla blommor alltså
![]() Fast Marianne bor förstås i Danmark !!!!!!!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Marianne |
|
||||
|
||||
![]()
Då ändrar jag mig
![]() Det bästa med Danmark är dina blommor Marianne och det bästa med Skåne är Cia ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Denna tid brukade min mor (som nu odlar sina blommor i himlen enligt en av systerdöttrarna
![]() Mina vårblommor kommer nog inte fram i rabatten förrän i maj ![]() ![]() Ivi -som hoppas på blomsterprakt i april på Kreta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Våren är ljuvlig ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vintergäck och snödroppar - Vilken härlig syn jämfört hur det är utanför fönstren. Snön fullkomligen vräker ner och här är inte tillstymmelse till barmark någonstans
![]() ![]() ![]() //Zanét ![]() |
![]() |
|
|