![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack alla ni för så snabba svar! Tack Masse för att du hade forskat fram
svaret så detaljerat. Det viktigaste är ju att vi kommer ut till ön. Viktigast är ju att småbarnen får sköna sängar och få sova. ✌️😃. Mormor ( jag) längtar att få visa alla barn o barnbarn Mitt Grekland. Jag vill visa dom vart jag längtar varje år. Vart jag reser varje år. Jag vill sitta nere vid havet och bygga sandslott vid strandkanten tillsammans med de yngsta barnbarnen ❤️👶. Många varma hälsningar Helen |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Helene. Jag åker till Egina en eller två gånger om året. Jag bor alltid hos Evelyn och Vasilis Rodakis på Artemis Rooms. Kan verkligen rekommendera det boendet även om det inte har bästa hsvsutsikten osv så uppvägs det av det underbara värdparet. Trevlig resa. Mona som åker om knappt 1 månad.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej Mona!!
Vi har redan hyrt boende utanför Egina stad då vi är så många (15 st). Vi räknar däremot med att boka boende i Pireus både ditresan och hemresan. Tacksam för ditt svar // Helen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej igen. Missade att säga att Artemis Rooms finns i Agia Marina. Bästa stranden på ön. Evelyn har 12 rum och skulle gladeligen ta emot 15 svenskar. Hoppas ni får en riktigt trevlig resa.
Hälsningar Mona som åker till Egina om 1 månad. |
![]() |
|
|