Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-02-17, 07:50
Stenkowich Stenkowich är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2013
Standard Sv: Kul!

Vi var där, och visst var det trevligt med mycket nostalgifaktor. Men det var ju mest stora hotellkomplex där med priser på 100-200/natt. Som ö-luffare spelar man ju i en helt annan division. Mycket material hade man ju med sig, och det skall bli intressant att gå igenom.
Saknade Kalimera där!
Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 21:17
Helena Ss avatar
Helena S Helena S är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008
Standard Sv: Kul!

Jag hade väldigt trevligt på mässan. Var med i de tävlingar jag såg men upplevde att det inte var lika mycket tävlingar som förra året. Pratade bl a med en jättetrevlig man från Astypalea, som sa att vi förmodligen skulle stöta på varann när jag åker dit i sommar Ja, jag lär känna igen honom iallafall Fontana sålde ut sina matvaror mot slutet, så jag fick två kassar med massor av godsaker i för bara 100 spänn. Plus alla broschyrer och annat spännande, det blev tungt för armarna . Sen alla dofter och ljud (folk som pratade grekiska och musik).. väldigt trevligt som sagt var! Det enda jag saknade var ett Leros-bord, men det gör inget

Citat:
Ursprungligen postat av karinafp Visa inlägg
Såg även en förhoppningsfull eventuell blivande konkurrent till Kalimera. Han utlovade bl a reseberättelser, information och ö-guider, men än har han en lång väg kvar att döma av hemsidan ...
Honom missade jag, men det var väl inte tillräckligt intressant

Citat:
Ursprungligen postat av sjöborren Visa inlägg
Som nu väntar på mejlet eller sms:et
- Hej! Vi vill meddela att du vunnit en resa ... ))
Samma här!

Citat:
Ursprungligen postat av Inger Visa inlägg
Det är så mysigt att gå runt där och smaka, känna dofter, lyssna på musiken och snappa upp några ord grekiska som jag kanske kan. Mitt i vintern som en liten minisemester.

Hejsvejs från mig!
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:19.