![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Klart det går att bli besviken på Tilos!
![]() (Om det inte var så att jag hade så jämrans svårt för alla är vi olika och tur är väl det så hade jag skrivit det nu. Kanske. Nästan.) Det jag gillar med Tilos är att det både är litet, enkelt, mysigt, välkomnande - och storslaget dramatiskt. Livadia är som en gosig famn att krypa in i medan man upplever tystnad, skönhet och dramatik uppe i bergen. Sedan är turismmaskineriet så väloljat att allting är högst bekvämt och enkelt. Kanske till och med lite väl bekvämt ibland. Tycker jag. |
|
|||
|
|||
![]()
Vad kul med alla som delar med sig efter mitt glädjefyllda inlägg. Vi reser dit under sommarmånaderna. Men ja, jag ser att de flesta av er har svarat Maddit, men det ger ju delad, dubbel glädje. Vi får ju del av era välformulerade känslor för Tilos. Både jag och min man känner veeerkliiiiiiigeeennnn luuuugneeeeeeeet och mysigheten med allt vad det innebär. Precis vad vi är ute efter. Tack för era bildgestaltningar
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Helt fantastiskt med dessa glädjefyllda delningar som Mafric säger!
![]() ![]() Mafric vilket hotell har ni valt? Jag kikar på Anna studios och Iliadia rock beach. .... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lycka till med planeringen! |
|
|||
|
|||
![]()
Sunny12, vilka fina bilder i ditt album! Ja det får nog kollas upp. Marina Studios.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Om du kollar på Ving.. så tror jag de har Marina hotell. Annas är också bra... Ilidi rock var lite för dyrt tycker jag, men fint läge! Du hittar säkert något som passar!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har ännu inte lärt mig hur man citerar ...
![]() Vi har ännu inte bokat någon resa. Men senaste åren har vi tillbringat fem, sex, veckor på Tilos - maj och september. Förhoppningsvis blir det några veckor även i år. Och vem vet ... Trots att det är några år sedan vi träffades i Livadia kanske vi åter ses över en lunch Masse och Sunny. Eller över en glass elisabethK eller på en kalimeraträff Lissi, med flera. Och någon gång hoppas jag vi ses på Tilos inkfish. Vi bor ju trots allt på samma hotell. ![]() Senast redigerad av sjöborren den 2015-02-09 klockan 12:00. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vet inte vad exakt som gör Tilos till nå´t...Men öns hjärta och själ ger gott till egna själen..Min uppfattning efter 1gång och ska åter dit,men vet ej när...
Hasse |
|
||||
|
||||
![]()
Sjöborren - nästa gång ska jag faktiskt bo på min andra favorit. När jag var på Amorgos i höstas med den fantastiska utsikten från Eleni kände jag hur viktig utsikten faktiskt är för mig, jag NJÖT, morgon, middag och kväll. Men därmed inte sagt att jag övergett Irinoula för gott, jag tycker väldigt mycket om båda ställena. Jag får flexa, helt enkelt
![]() Senast redigerad av inkfish den 2015-02-09 klockan 12:57. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Om du kikar på de två så brukar nog Ilidi vara väldigt mycket dyrare än Annas. Ilidi är flott, Annas är enklare. Båda har väldigt fint läge men jag föredrar Annas, Ilidi är för stort för mig. |
![]() |
|
|