![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Det finns inga roomsare i hamnen Gavdos ...och det är långt till Chora. Kanske ytterligare en orsak till att det är så få som reser till Andros. Men hittar Du hotell så kan Du nog få reda på smartaste sättet att komma till Chora! Chora var mysigt, men väldigt öde när vi var där. Man hade stängt av infarten till Chora, för ombyggnad så det var jätteknöligt när vi var där.... Många övergivna och förfallna hus, men speciellt.....och där fanns stränder, men de var öde...
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
OK, Lissi...om det är öde i CHORA då får jag nog tänka om..
![]() Såg dessutom på Booking.com att hotellen som de har i Chora var svindyra... och Batsi lockar mig inte! Reser ju ner 22 april, så då är det säkert lika dött där kan jag tänka mig! Som sagt jag får fundera vidare!.. ![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2015-01-16 klockan 23:24. |
|
|||
|
|||
![]()
Men vi var där i slutet av september....säkert mer liv maj- aug!!!! Janne och Camilla var ju lyriska över Andros...prata med dem!!!! Jag vill absolut inte dissa Andros. Jag väljer bara hellre Tinos
![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, jag har läst deras blogg från Andros.. det såg fantastiskt ut på bilderna, men hittar jag inget hotell som passar mig så blir det svårt!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag kan varmt rekommendera Anemomilos Studios i Chora på Andros.
// KR |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg linkede til Terrainmaps længere oppe, men der findes andre kort.
Anavasi. Og her bliver det rigtig smart, for ønsker du et kort over f.eks. Andros, så noterer du bare ISBN nummeret, går ned i din lokale boghandel i Sverige og bestiller kortet. Efter 4 - 5 dage kan det afhentes. Findes der ikke en boghandel i dit nabolag, kan du sikkert finde en online boghandel, som har kortet, og så kommer det med posten. ![]() Senast redigerad av larvih den 2015-01-17 klockan 11:48. |
|
|||
|
|||
![]()
Smart..TACK Larvih!..
![]() |
![]() |
|
|