![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag googlade fram Shwedagonpagoden och den var sannerligen imponerande. Intressant det du skriver om Burma, för mycket känner jag igen från Indien, som saronger på män (det bar även jag i Indien) och beteltuggandet. Det provade jag inte, ville inte ha den färgen i munnen. Dock var det förskräckligt liv från mopederna i Indien. Skönt att ni slipper dem!
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Elisabet, så fantastiskt det är att läsa om Din resa!! TACK för att Du delar med Dig av detta avlägset underbara OCH skrämmande Du delat med Dig av!
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken fantastisk plats! Har vare sig sett bilder eller hört talas om alla dessa tempel tidigare. Förstår att det måste upplevas på plats. Tack!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har läst din reseblogg till slut och tackar stort!!!!! Vilken resa och vilka fina bilder. Lite lagom Asien för min del att följa så här på avstånd.
Stort tack! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för all respons jag har fått på olika sätt.
Jag kommer att fortsätta att lägga ut bilder från resan, i bloggen och på facebook. Titta gärna på dem. Dagens bild från Sydostasien |
|
|||
|
|||
![]()
Har anmält mig till resan som går i år. Hoppas den blir av denna gången!
Skall råplugga bloggen tills det är dags. /pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har också följt dig hela vägen och du måste ha gjort en fantastisk resa!
Intressant att få läsa om buddismen o hinduismen, som jag studerade mycket i min ungdom. Tack Elisabet! "Grannen" Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack själv! Det har varit mycket trevligt att följa dig på resan, framförallt om Burma som jag verkligen fick lära mig mycket om. Vilket fantastiskt spännande land!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tänkte bara berätta att jag har fortsatt att lägga ut bilder i bloggen, ifall någon är intresserad.
http://elisabet-i-indokina-och-burma.blogspot.se/ |
|
|||
|
|||
![]()
Jättefina bilder!!!
Lissi |
![]() |
|
|