GOD JUL till alla här på Kalimera! Jag har ju haft äran att träffa många av er och som Masse säger..."lärt känna" några som jag nästan kan gissa mig till att de har svaret på diverse frågor som ställs här!
Citat:
Ursprungligen postat av Masse
Men .......
.... det finns också några få som har tystnat. Några för att de inte längre kan vara med oss. Någon enstaka har blivit förbaskad på något och därför slutat skriva. Men några andra har, från att ha varit ganska aktiva, bara tystnat. Av för mig okänd anledning. Jag saknar alla er som av olika anledningar inte längre ger er till känna som ni brukat. Om ni kan, så hoppas jag att ni hör av er igen. Det vore kul.
God Jul och Gott Nytt År till er alla kära Kalimeravänner!
 Masse
|
Ja du Masse, jag är väl en av dessa som tystnat här på Kalimera, men det är inte Kalimeras fel....eller någon annans fel heller...jag följer det mesta på Kalimera, men utan att vara inloggad....vet inte varför egentligen. Men jag är väldigt glad över att jag skrev om min pension och flytten till Kreta, det är ovärderligt att det är dokumenterat. Jag trivs här i Rethymno och har inte ångrat mig en nanosekund, men av någon anledning så vill jag inte skriva om mitt liv här som jag tidigare har gjort i min blogghörna.....om du vill veta varför, så vet jag inte själv.
Men jag är lika nyfiken som förut och kommer någon hit och vill träffa mig så blir jag jätteglad!
Kram till alla!
Yanna
(som ska fira jul på grekiska = ingen gran o ingen skinka, men med grekisk mat, sång o dans på White Lady, en grekisk taverna)