Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Tilos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-12-16, 17:04
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Ving och Tilos

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg
Den 10 juni kan man åka för 10.790 två flygstolar. Sen tillkommer kostnaden för boende så Tilos blir det inte. För det här priset får vi en charterresa med boende på ex Lesvos eller Skopelos som är väldigt fina öar. Visserligen från Arlanda men bättre ändå och betydligt enklare att ta sig till. Transporterna mellan Rhodos och Tilos har ju varit problematiska för många i år.

Eva
För 12.200 kr bor Claes och jag i Rethymno 14 dagar på hotell direkt vid stranden inkl frukost och transfer så Tilos får också vara för vår del i höst. Det blir för dyrt. Men vi älskar Kreta också!
Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 20:33
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
För 12.200 kr bor Claes och jag i Rethymno 14 dagar på hotell direkt vid stranden inkl frukost och transfer så Tilos får också vara för vår del i höst. Det blir för dyrt. Men vi älskar Kreta också!

Men..., synes du 12 200,- for 14 dager i Rethymnon (eller på andre tilsv reisemål) er en bra pris
Svara med citat
Gammal 2014-12-16, 21:55

Ja, Kari det tycker jag jämfört med andra charterresor. Till Rhodos en vecka från Kalmar exkl transfer och frukost får du betala lika mycket för samma standard...6000 pp för 14 dagar är i te ohemult......tyver VI...

Lissi
Svara med citat
Gammal 2014-12-17, 10:06
karis avatar

Citat:
Ja, Kari det tycker jag jämfört med andra charterresor. Till Rhodos en vecka från Kalmar exkl transfer och frukost får du betala lika mycket för samma standard...6000 pp för 14 dagar är i te ohemult......tyver VI...

Lissi
Ja, det er sikkert en ok pris til å være charter
- men...hvorfor Charter, ville du ikke spare mye med å booke billige flybilletter, som du bruker å gjøre, og å booke hotell selv?
Svara med citat
Gammal 2014-12-17, 13:41

Kari, denna resa är Claes 65-årspresent till mig och efter att innan dess bokat själv både till Dusseldorf, Thessaloniki, Tinos 2 ggr och dessutom flyg och lägen het i Paris en vecka nästa år så kommer det att kännas väldigt skönt att bara åka med!!.

Lissi
Svara med citat
Gammal 2014-12-17, 17:42
karis avatar

Citat:
Kari, denna resa är Claes 65-årspresent till mig och efter att innan dess bokat själv både till Dusseldorf, Thessaloniki, Tinos 2 ggr och dessutom flyg och lägen het i Paris en vecka nästa år så kommer det att kännas väldigt skönt att bara åka med!!.Lissi
Ja, da må du bare slappe av og n y t e, Lissi
Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 10:50
Seastar Seastar är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2014

Vi flyger alltid med Apollo till Rhodos men vet inte om de flyger från Umeå men vi betalar mellan 4000 - 7000 för flygstolar för två vuxna beroende på när på säsongen vi flyger. Kollade från Gbg ( vi flyger från Landvetter) 10 juni och då skulle vi betala 5 595:- för två flygstolar med Apollo.

/Seastar
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:45.