![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Planeringstider, ja.
Vi befinner oss i det stadiet att planera vilken packning vi ska lägga ner i ränslarna. Det är jätteskoj. Imorgon bitti drar vi för 6 veckor till Nea Chora och Paleochora. Vi är garanterat fria från julstress. Livet leker! Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ha en toppenresa! |
|
|||
|
|||
![]()
Önskar er, Birgitta och Arne, en härlig julvistelse på Kreta. Ser fram emot att följa er via era uppdateringar. Lycka till med packningen av renslarna!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hälsa, typ... |
|
|||
|
|||
![]()
Planeringen , längtan till, med bokningar mm är nästan lika härligt som själva resan! Jag har idag skrivit till Corali i Rafina för en övernattning i vår...då känns det nästan som man redan startat....
![]() Vi öluffar ju inte utan stannar på plats med små utflykter, men har samma bas.. Nästa år har jag i alla fall ca 45 dagar sammanlagt i Grekland att se fram emot fördelat på tre resor...En av resorna går till Thessaloniki och det ska bli spännande.....Då ska jag också för första gången flyga inrikes Thessaloniki-Aten fvb till Tinos....LITE luff ändå ![]() Men först snart Teneriffa....Jag har nog just nu fastnat på platser på T ![]() Lissi |
![]() |
|
|