![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Om den (kameran) nu skulle få för sig att fungera, så kanske du skulle kunna ta en bild eller två av stranden vid Zephyros också? Om du nu orkar/kommer ihåg/ids/bryr dig...
![]() Gita |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Jag tror det finns lite bilder av stads-stranden på länken som Anita Fellman la in.......Annars går man dom ca 50 meter rätt ner från Zephyros och kan antingen välja höger eller vänster.Tar man till höger så kommer man(nästan) direkt till Taverna Limanaki, ett trevligt ställe med en ännu trevligare kille som driver det.Bortanför Limanaki kommer en liten bäck ut från bergen och där är fin sand nästan hela vägen till stan....och följdaktligen mest folk. Går man istället till vänster så är det grövre sand men en "djupare" strand, d.v.s längre från vatten till hus och träd.....sen varierar det med typen av strand alltefter man går åt väster samt glesare och glesare med folk...... Mvh, Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]()
Tänkte just svara samma men Mikke hann först.Kolla bilderna .Hur fint som helst Cia
|
|
|||
|
|||
![]()
Aaah... där Mikke ligger och solar sig... fattade aldrig att det var den beachen. Ser helt OK ut för mig...
![]() Gita |
|
|||
|
|||
![]()
........jutt de!!
Görgött på plajan vare.. ![]() Mvh, Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() /Ivi -som fick några centimeter nysnö igår ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
....Höll ut Ivi,dä ä snart slut mä snön...sen blire sand i skonna...
![]() Mvh, Mikke |
|
||||
|
||||
![]()
Jepp! Nu börjar de snart bli less på mig på jobbet, då jag pratar om den lilla ö-luffen dagligen! Från och med nästa vecka kommer jag att spela mina grekiska CD-skivor på högsta volym också...he,he!
![]() /Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Inte på jobbet väl
![]() Fast dina elever har ju lärt sig och gilla grekisk musik ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]()
Absolut på jobbet! Ungarna kommer inte att ha något emot det...de vill ju gärna dansa till Eirini Merkouri dagligen
![]() /Ivi |
![]() |
|
|