![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Det er helt fantastisk å være på Kalymnos i november/desember med alle disse sitrusfruktene!
|
|
|||
|
|||
![]()
Lika bra att vara på Kreta och frossa i citrusfrukter och att läsa Monicas berättelse! Tyvärr gick nästan alla citroner åt nu, för att göra inläggningen till adventssillen! Det blir det vanliga svenska julbordet i Mirtos. Detta år med 6 svenskar och 2 engelsmän. Inte dåligt med Janssons, köttbullar, Fäbodknäcke och snaps m.m. Jag tror vi tänder ett adventsljus också!
/ Jannis |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppsan, är det jul nu igen?...
Vi tar det rätt lugnt med julen hos oss, men nu när jag fattat att det är så snart ska jag skärpa mig och tänka till lite. |
|
|||
|
|||
![]()
Tack igen för fina rapporter! Vi är så glada för solrapporterna!
Med sammanlagt 30 dagar i Grekland i sept-nov så kan jag för första gången på länge stå ut med mörkret här hemma några veckor, innan vi "flyr" söderut igen. Nu blir det lite adventsmys i mörkret och sällan har väl alla ljusdekorationer varit så välkomna i södra Sverige som i år! Det har varit och är MÖRKT ute nu!!! Lissi - 33 dagar från Teneriffa |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Man måste ju överleva!.. ![]() ![]() Tack Monica för dina uppmuntrandande rapporter, citrusfrukter det är mumma det!.. ![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2014-11-27 klockan 12:35. |
![]() |
|
|