![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Röstat och klart.
Lite lättare kategori jämfört med förra. Var och en har sin egen tolkning av ordet semester och det märks bland bilderna. Lycka till med alla bidrag. |
|
||||
|
||||
![]()
Härliga Semesterglimtar
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åh så många fina semesterbilder.
GREKLAND!!! Underbara, fantastiska, fina, vackra, krusidulliska, personliga, underbara (igen) GREKLAND!!! Dess like går inte att finna någon annanstans. Snart är det sommar och dags för semester igen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så många härliga bilder i båda kategorierna! Man vill ta rösta på många fler!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var verkligen många bilder som väckte semesterkänslan!
Deia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vanskelig
![]() ![]() Mens jeg har "studert" bildene i kategorien "Semester/Ferie" og først syntes at m a n g e av dem var langt utenfor det j e g hadde hatt i tankene ![]() - både da jeg valgte bildet jeg deltar med ( - det får dere nok ikke se, har ingen tro på noen plassering ![]() - o g da jeg så alle bidrag) ![]() Men s å kom følgende tanke til meg: " I denne kategorien er jo i n g e n motiv "feil", det er jo v e l d i g f å av oss som deltar i tevlingen som ikke er påsemester/ ferie når vi tar bildene våre ![]() Egentlig er det nok med e n kategori når d en heter "Ferie" ![]() For å gjøre det enklere for meg selv, velger jeg bort mange ( f i n e) bilder som selvsagt e r tatt i ferier, og holder meg til min opprinnelige tanke når jeg velger de tre bildene jeg skal stemme på ![]() Jeg forventer ikke at folket er enige med meg! - vet ikke hvilke kriterier dere andre bruker for å kunne velge kun tre, når motivene representerer natur, grekere og "alt" man kan s e i ferien uten å "delta" ![]() Vanskelig jobb, men trivelig ![]() Takk for at du tar alt arbeidet med fototevlingene hvert år, Janne ![]() Senast redigerad av kari den 2014-11-16 klockan 22:03. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag ville bara säga det ![]() Lycka till i tävlingen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är för att den troligen är skriven på en iPhone som jag gör nu. Kalimera fungerar inte så bra då. Inte Karis fel. Eva
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Når jeg trykker på " skicka inn" kan disse "ordene" bli delt på to linjer, om jeg da ikke ser på innlegget og redigerer.... Er det så vanskelig ![]() ![]() la være å lese ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det finns ju en förklaring till allt ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är glad att jag inte röstar, för det skulle vara väldigt svårt.
![]() |
![]() |
|
|