![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Usch och fy för detta vidriga djurplågeri! Mår så illa tänker på hur de tvingas leva. Och ännu värre är att turister utnyttjar detta??! Hur e folk funtade egentligen???!
Nä fy f-n helt tappat lusten för Santorino Skrivit under. |
|
|||
|
|||
![]()
En smällfet egotrippad amerikan ryggen på en åsna........kan inte tänka mej nå osmakligare
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tydligen finns det åsnetransporter på Rhodos, Lindos beach med. Dock är det oklart om dessa åsnor behandlas på samma sätt, men det är ju samma sak iaf. Feta turister som borde röra på sig, sitter på de stackars åsnorna hela vägen upp!
![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Det är det värsta av allt i detta. Att turisterna utnyttjar dessa tjänster. Det krävs ingen Einstein för att räkna ut hur det är för åsnorna. Men man skiter i det och hoppar upp på de stackars djuren ändå. Tvi tvi tvi! |
|
||||
|
||||
![]()
Så är det. Vet inte hur de behandlas, men de har i alla fall inte samma nivåskillnader som åsnorna på Santorini.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för påminnelsen Janne.
Jag vet ju faktiskt inget om förhållandena för åsnorna just där. Kanhända blir de betydligt bättre omhändertagna. Man ska vara försiktig med att generalisera (även om det var precis det jag gjorde nyss). Det enda jag faktiskt sett är turisterna på åsneryggen upp till Thira. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Så här ser det ut vid åsnehållplatsen i Lindos. ![]() |
![]() |
|
|