![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Takk for at du deler. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Som boende här tackar jag för de trevliga omdömena!
|
|
||||
|
||||
![]()
Så härligt att du tyckte så bra om Kalymnos
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hei alle!
Vi dro også til Kalymnos for første gang i fjor. Vi har vurdert det i mange år, men det har aldri blitt noe av. Vi tok derfor en kombinasjonsferie med en uke på Kalymnos og en uke i Kos by i fjor høst. Vi syns også at Kalymnos er en fantastisk øy. Vi leide scooter i 5 dager og var rundt hele øya på den. Til Vlichadia (husker ikke stavingen) dro vi 3 dager for å slappe av og bade. Først siste dagen kom vi oss på stranda i Massouri, og den var fin den også. Vi bodde på Agean Homes, som jo er en perle. Dessverre ble vi invadert av mygg der så vi kunne egentlig ikke sitte ute om kvelden. Vi brukte så mye myggmidler både ute og inne at det sikkert var helsefarlig. Derfor har jeg fått litt skrekken for det stedet. Vi må tilbake til Kalymnos, men da tror jeg at vi skal bo helt ved havet. Kanskje det ikke er så mye mygg der da. Ellers vi jeg nevne at jeg gikk endel opp i vekt i løpet av uka, for det ble loukomades hver eneste kveld! Vektøkningen fortsatte uka etter i Kos by, der det var god mat på rekk og rad. Anbefales! Vennlig hilsen Pelagia |
![]() |
|
|