![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack Olle och Anna!
Vilken upplevelse skulle gärna prov men men tror att det är lite för tuff för mig. Försökte så gott det gick att följa med dag för dag på hemsidan och hur vandringen var upplagd. Av era bilder och text tror jag att ni ar väldigt nöjda aven om det är skönt att komma hem, kontrasterna är nog stora på Kreta och Lappland. Men var är alla de övriga som vandrade ni med ensamma, förutom all knott! Ha en fortsatt god vandringshöst på Kreta, så ses vi till våren igen. Längtar redan. Stort tack Rolf ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
TAck, stort tack, Anna och Olle!
Som jag skrev till er tidigare behöver man absolut inte ta med vatten, när jockarna erbjuder det bästa vatten i världen. Och att gå den leden betyder inga jättehöga höjdskillnader. Och ni hade ju delvis tur med vädret. Jag förstår att ni har mycket mera bilder från Lappland. Publicera gärna mera här eller har ni det på någon annan sida? Tack än en gång. PS: Följde Milo med? Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Nej vi var ej alltid ensamma som det ser ut på en del bilder. Oftast så såg vi andra vandrare på avstånd men ibland kunde vi vara många som gick samman.
Milo var ej med vi har ett mycket fint hundpensionat utanför Rethymno där han stortrivs, Milo vill ju springa lös så att gå 110km i band slapp han även om han är riktigt duktig att gå i band. |
|
||||
|
||||
![]()
Vad det ser fint ut!
Roligt att det finns många människor som gillar att vandra , skulle nog ha velat göra det någon gång, men det får vara. Man kan ju glädjas åt fina bilder och skildringar i stället. |
|
||||
|
||||
![]()
Visst är det fint i Lappland också, kan säga det trots att jag inte vandrar. Det låter lite för jobbigt för en sån här latmask.
![]() ![]() Själv väntar jag nu ivrigt på att få ha Anna som guide i höst på en rundresa på Kreta. I slutet av september kommer jag och väninnan. Ska bli sååå intressant! ![]() / Anne ![]() |
![]() |
|
|