![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack alla!
Sitter nu i Pigadia och funderar på var vi ska äta ikväll. Lunchen intogs på Seaside och vi var väldigt nöjda. Upplever också att vi blivit väldigt bra bemötta överallt. Funderar på att hyra bil en dag men är lite osäkra på var vi ska ta vägen. Funderar på Arkassa, Finiki och Lefkos. Är det ok för en dag? Eftersom vi har barn får det inte bli för mycket bil körande. Tips någon? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Om du inte hade tänkt bada på er bildag, kanske ni hellre ska åka upp till bergsbyarna Aperi, Volada och Othos och utforska dem. Det lilla folkloremuseet i Othos har bara öppet på förmiddagarna. Ön söder om Spoa är rätt liten och man hinner mycket om man kör bil. Vägarna är bra och det är inte mycket trafik. Fast... om jag bara hade bil en enda dag skulle jag absolut inte missa att äta lunch på Taverna Under the Trees. ![]() ![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Vi hade absolut tänkt bada på vår tur runt ön. Har för mig att jag läst om nån strand i Arkassa, Agios Nicholaus?, där det ska vara sand och höga vågor. Sen satsar vi på lunchen du föreslog och avslutar med bad i Lefkos. Har du andra gulden tar jag gärna emot tips.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
![]() |
|
|