![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Karin som inte ger någon tredje chans ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tusen tack för fantastiska tips!
Har bara ett problem och det är hur vi ska hinna allt på bara en vecka ![]() Imorgon bär det av. Längtar! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Karin återfallskarpatier ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för fantastiska tips Karin! Fint att du delar med dig av allt!
Jag och min familj åker till Karpathos för tredje gången i september. :-) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men jag fortsätter med ett tips till, om det nu stämmer i år vet jag inte... Men i höstas åt vi en laxwrap till lunch på ett cafe nere på hamnpromenaden, EnPlo hette stället. Det var supergott! Och ett väldigt trevligt ställe också, men det är ju de flesta ställena i Pigadia ![]() Maria |
|
||||
|
||||
![]()
När vi är på Amopi och badar så käkar vi alltid lunch på Calypso. Det är tavernan som ligger vid bussens ändhållplats, uppe på klacken mellan stora sandstranden och lilla sand/grus/sten-stranden. Deras mat och bemötande har av oss alltid fått högsta betyg, och miljön är trivsam med blommande bougainvillabuskar runt om.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hei!
Vi spiser også på Calypso. Jeg er spesielt sjarmert av de eldre herrene. Nå har vi ikke vært der siden 2011 så kanskje noen av dem har pensjonert seg. Passer på å spørre igjen om Sea Side er åpen i år? Vennlig hilsen Pelagia |
|
||||
|
||||
![]()
Vi spiste på Anemousa, da vi var der fra 20.-27.juli. Er sjelden missførnøyd med restauranter, men må si at her var vi ikke IKKE fornøyde. Det var to damer som serverte, og de var hyggelige de, men oppdaget raskt at de gjorde mye feil. et par ved nabobordet hadde bestilt to porsjoner, men fikk bare en. Et annet par fikk heller ikke alt de bestilte.
Vi bestilte spearribs med BC-saus. vi fikk kokte koteletter med BC-saus. Ikke godt!!! men vi spiste nå det vi orket, drakk opp vinen og ølen. Kl. 21:40 ba vi om regninga. 21:50 kom hun med 2 kaker og en ouzo, men ingen regning. Kl. !0:05 ba vi om regninga på nytt. Kl. 22:15 ba vi hun andre om regninga. Kl. 22:20 ser vi nr1 står og snakker med noen på et annet bord. Hun holder ei regning i hånda. 2-3 min. går. Da kommer nr2, tar regninga ut av hånda på nr.1 og kommer til oss med. Da legger vi raskt igjen penger og går!! Ingen tips der, nei!! 40-45 min for å få betalt!!! Ikke akseptabelt! Men , vi syntes nesten synd på dem. De mestret rett og slett ikke jobben sin. Men det som kanskje var det verste, var at hun nr1 ikke forsto at hun ikke gjorde en bra nok jobb. De ryddet heller ikke av bordene. Tok kanskje med seg en tallerken, men lot det andre stå igjen. Pengene kunne ligge på bordet i 20 min etter at gjestene hadde gått. Nei, der var de ikke på høyden!! I hvert fall ikke den dagen. For øvrig spiste vi på mange gode restauranter. Vi fikk veldig god biff på Akropolis. Vi spiste herlig Stifado på den som ligger ved siden av Akropolis. Veldig god Stifado fikk vi også på den restauranten som ligger på skrå over gata for Altana, som vi bodde på. Ved siden av Romantika. Grønne stoler og bord. Veldig hyggelig der! På La Mirage fikk vi også deilig mousaka, og topp service. Så vi var egentlig veldig fornøyde!! En enkelt gang må man tåle en slik opplevelse vi hadde på Mamousa. Vi lo egentlig bare av det. Hadde ei herlig uke på Karpathos. 12 år siden forrige gang vi var der, men blir nok ikke så lenge til neste gang. |
![]() |
|
|